Var skall man lägga pengarn

Verkligen ett i-landsproblem!!hihi

Tycker jag ändrar mig fram och tillbaka hela tiden. Jag kan som sagt tänka mig att lägga lite pengar på skorna eftersom de kan man ha senare oxå till tex jeans är det jätte snyggt med röda skor och då inte betala så mycket för klänningen. I nästa andetag så tittar man på alla dessa underbara klänningar som finns och tänker att man ändå kanske skall köpa en sådan istället.

Tror dock att jag väntar tills Maj med inköpet av klänning eftersom då finns alla studentklänningar ute och de är ju vita vilket passar alldeles utmärkt när man behöver en brudklänning. Vad som oxå är bra med att vänta tills maj är att jag förmodligen väger mindre då och kroppen har förändrats sig av träning, hoppas jag ialla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0