Helgdag

Oj, vad skönt det är med dessa röda dagar!!hihi
Måste säga att denna julen har vi verkligen njutit av  varandra och inte bara massa gottigt!! Ställde mig faktiskt på vågen idag och har inte gått upp något så det jublar jag för eftersom jag nu vill komma i bröllopsform. Idag är det faktiskt exakt ett halv år till vi skall bli man och hustru.
Så från och med måndag är det diet som gäller och jag har satt upp mig på tre pass den veckan för att testa och känna av vad som kan bli bra. Har tänkt att köpa ett kvartalskort.
Nu sitter jag här med en varmchoklad mjölk med xante i och skall titta på nätet efter vigselringar. Jag återkommer kanske med lite bilder över vad jag vill ha för ring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0