Resultat av gårdagens klänningsjakt=0

Hihi!!!
Jag rusade in på fem minuter scannade jag butiken efter klänningen eftersom resten av familjen satt i bilen o väntade och ingen klänning fanns så det bar iväg till 1 års kalas istället. Min syster hade gjort jätte goda pajer som vi fick med oss hem oxå så att vi kan avnjuta dem idag oxå. Lilla matilda gillade sin bobbycar som hon fick. Hon började köra med den direkt!! Vi körde hem direkt efter mello o barnen slockande efter 2 minuter i bilen!!hihi
Så fort jag kom hem så gick jag hem o beställde klänningen på internet, tänkte att jag chansar o får väl skicka tillbaka dem om den inte stämmer med mina förväntningar men kände att jag kan inte missa denna chansen, så den beställdes o även en annan klänning som jag ha på jobbet åkte ner i varukorgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0